HelpDesk Remote

Helpdesk RemoteServiciile helpdesk reprezinta un instrument esential pentru compania dvs. pentru a elimina toate aceste probleme care pot afecta productivitatea.

Cum functioneaza?
In momentul in care un utilizator intampina o problema, acesta va raporta problema unui operator helpdesk. Prin intermediul software-ului nostru de monitorizare a incidentelor, va aloca solicitarii dvs. un numar de ordine. Din acest moment, problema va fi preluata de catre departamentul nostru helpdesk si va fi solutionata in cel mai scurt timp. Un operator va contacteaza telefonic pentru a stabili procedeul de configurare a soft-ului, iar apoi se va conecta la dispozitivul dumneavoastra pentru remedierea problemei.
Helpdesk Remote presupune conectarea la statiile de lucru ale utilizatorilor sau la serverele centralizate de la distanta in scopul remedierii problemelor semnalate. Similara prezentei reale ale operatorului, utilizatorul poate observa in timp real, pe propriul monitor modalitatea de rezolvare a situatie sesizate, putand acumula cunostinte pentru o eventuala situatie de acelasi fel care poate aparea la un moment ulterior. Aceasta conectare se realizeaza utilizand o conexiune, de tip VPN, securizata complet. Costurile unei astfel de lucrari este de 10 euro/ora.